4 Eylül 2011 Pazar

Marie Claire Eylül Sayısı

Marie Claire Eylül Sayısının röportajlarını bu ay cok sevdim :) Her zamanki gibi 2 kapak seceneğiniz var Kapak Kızı ; Tugce Kazaz ve Kapak Çifti ; Merve Boluğur ve Burak Özçivit :) Benim aldıgım yerde Tugce Kazaz kapagı vardı bende bu yuzden onu aldım..Bu ay Marie Claire nin dergi yanındaki hediyeleride cok guzel.Zeynep Aksoy ile 25 Dakika Yoga CD si,Sonbahar-Kış Trend Raporu ve enmoda.com kitapçığı :) Neyse içeriğinden bahsetmeye başlayayım.



Öldüren Cazibe başlığı altında MerveBolugur ve BurakOzcivit röportajı verilmis.Cekimler Sait Halim Paşa yalısında yapılmış.Fotoğraf ve röportajlarla beraber tam 7 sayfalık muhtesem bir yolculuk olmus.Ozellikle benim gibi AyÇet severler bundan cok memnun kalmış olmalı.Gülen Yelmen bu röportaj için ;
Gecen ay cekimlerini gerceklestirdigimiz Merve Boluğur ve Burak Özçivit çiftinin birkaç fotoğrafını Twitter sayfamıza koyup,fan'lerine müjdeyi vermistik.O gun bugundur tweet'lerin ardı arkası kesilmedi...Hayranları eylül ayını sabırsızlıkla beklediler............
Çekim ekibini hayrete düşüren ikilinin oyun güçleri olsa gerek.Çünkü Merve ile Burak hazırlık aşamasında sanki iki yabancı gibilermiş.Ama Lara nın objektifi karşısına geçince birbirine deli gibi aşık iki gence dönüşüvermişler...



Bir diger kapak röportajı ise Tuğçe Kazaz röportajı.Röportaj ve fotoğraflarla beraber 4 sayfa sürmüş.Gülen Yelmen(Genel Yayın Yönetmeni) bu röportaj için ;
İkinci kapağımız Tuğçe Kazaz.O da çok değişmiş.Röportajı okuduktan ve yeni kararlarını öğrendikten sonra hayata bakışının ne kadar farklılaştığını sizde göreceksiniz..



Öbür yandan Onu ne kadar tanıyorsunuz bölümünün bu ayki konuğu Selen Soyder miş.Selen Soyder bilindigi gibi 2007 Türkiye Güzeli ve oyuncu.En yakın arkaşından annesine kadar herkes Selen in nasıl biri olduğunu anlatmış.Okurken sanki Selen'i tanıyormuş gibi hissettim..

Moda Severler için bu ay Özgür Masur,Simay Bülbül,Özlem Süer ve Gamze Saraçoğlu yeni koleksiyonlarını yorumlamıslar.Gülen Yelmen bunun için ;
Türk Moda tasarımcıları ve ilham aldıkları it girl'leri bir araya getirdik bu ay.Özlem Süer,Simay Bülbül,Özgür Masur ve Gamze Saraçoğlu yeni koleksiyonlarını en yakıştırdıkları modellerle yorumladılar.



Yani uzun lafın kısası ; Marie Claire TR Eylül sayısını bu ay kaçırmayın.Ben MerveBoluğur ve BurakÖzçivit röportajı için almıştım.Hem AyÇet ime kavuştum.Hem Selen'ime hemde modayla ilgili herşeye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder